About Me

My photo
Simple man...n sensitive but open mind

Saturday, August 15, 2009

kebosanan..(sambungan)

Hehehe..hampir terlupa aku...maaflah update lambat sket...maklumlah JPN nak datang sekolah.. sibukkan diri sket...kat sni aku nak sambung kisah kebosanan aku minggu lepas...korang nak tau..meh dekat sket noo..(kata org kedah)
Malam tu lepas aku siapkan keje tuu..aku terus tidolah..sebab xde geng nak keluar mlm tu.. esokkannya man(kawan sekampung aku )col ajak pegi kenduri kawin..tapi tak sempat sebab diorang dah nak bertolak sedang kan aku belum mandi lagi...hehehe..hari minggu lambat sket mandi..biasalah xkeje...
so sebab xde hal nak dilaksanakan..aku pun ikutlah kawan sebilik otel tu pergi ke Sanyan.. Sanyan ni salah satu bangunan pasaraya kat Sibu ni, kira kalu nak jumpe cikgu-cikgu semenanjung kat sinilah..sebab inilah tempat tumpuan depa semua ketika kluar menghabiskan duit gaji yang baru dapat...dalam bangunan ni lah terdapat Pizza Hut, KFC, dan berbagai-bagai kedai jualan..dan juga tidak ketinggalan Pakson..dan Giant..
Tujuan kami ke sini untuk mencari wireless router..jadi hanya kedai-kedai komputer sahajalah kami masuk...setelah pusing-pusing servey harga dan barang..kami berehat seketika..sambil2 tu aku suhlah kawan aku ni ambik gambar dengan henset baru dia tu(N95)..saje nak test...nilah bingkisan aku di Sanyan...






selepas itu kami ke PC Fair tidak jauh dari bangunan Sanyan..kat sini, tak sempatlah nak bergambar..terlupa, sebab hari terlalu panas..dah alang-alang aku jalan tu sempat juga sambar wireless untuk pakai kat sekolah...so blhlah aku online masa di sekolah...hehehe.aku bergegas balik ke hotel untuk solat zohor..maklumlah dah lewat..lepas tu aku rehat jap untuk solat asar..




that all for now..nantikan post terbaru plak nanti...




wasalam..

No comments: