About Me

My photo
Simple man...n sensitive but open mind

Monday, December 29, 2008

Terengganu Darul Iman



Terengganu..negeri tempat aku lahir... cuma tinggal bebarapa hari lagi aku akan meninggalkan bumi kelahiran aku ini..sudah banyak perubahan yang berlaku sejak aku jadi warga terengganu ni. dulunya tiada mall sekarang tumbuh bukan se..dua lagi, Mydin mall dan Giant.. kat Kerteh ada lagi Mesra Mall. jalan semakin besor..dari se line lening 3 doh.. trafik light makin banyak. kedai-kedai pun bertambah. pendapatn isi rumah tak pulak aku cek..harap-harap bertambah jugak lah.
Kini aku akan meninggalkan negeri tercinta ni demi berbakti pada nusa dan bangsa.. jauh di seberang laut China Selatan.. mungkin tak lama...aku akan kembali ke tanah tumpah darah ku ini lagi...


Terengganu....tunggu deh.. :P

3 comments:

ielashadila said...

jgn sedih2 laa..huhu

Anonymous said...

selamat menyumpitt

ding

Anonymous said...

sedeh tuu mesti maklumlah nak tgalkan kampung halaman... :((